SaSa Network

Together we amplify our voices. Sabah & Sarawak Superblog or simply, SASA. A syndicated network of blogs from Sabah and Sarawak, Malaysia. Because there are millions of blogs out there. We need SASA in order to be heard, and to be seen.
Sertai SASA untuk menjangkau lebih ramai pembaca blog anda.

SASA Welcomes YOU...

All Sabah and Sarawak bloggers regardless of your blogging preference, orientation and ideologies are the most welcome to join the ever expanding SASA Network. You see, SASA means SAbah & SArawak. Us, exactly.

Giliran Artis Wanita Ini Pula Dikecam!!!

fauziah gaos



Manusia ni tidak pernah berpuashati dengan apa yang insan lain lakukan. Pasti ada saja yang tidak kena, tidak betul. Itulah nasib artis wanita ini.



Sebelum ni gambar pelakon, Fizo Omar yang membantu mangsa banjir telah dikecam.. Puncanya adalah sesetengah pihak yang mengatakan tindakan Fizo mengambil gambar menolong mangsa banjir seperti nak menunjuk-nunjuk.. Selalunya ni kerja ‘keyboard warrior’ la..



Kerja nak menghentam dan mencari kesalahan orang je.. Perkara yang sama berlaku pada pelakon jelita, Fouziah Gous.. Fouziah dan suami telah terlibat aktif dalam misi bantuan mangsa banjir..



fauziah gaos



Tetapi, nak dijadikan cerita salah satu gambar Fouziah membantu mangsa banjir yang dimuatnaik dilaman Facebook milik media tempatan telah mendapat kritikan hebat..



fauziah gaos



Isu yang mereka ni timbulkan adalah isu tudung.. Teruk jugak Miss A tengok Fouziah kena hentam. hmm.. Kecian Fouziah, buat baik pun kena kutuk..



Dalam banyak-banyak komen orang duk kutuk tu.. Ada satu komen yang buat Miss A tergelak tau! Kelakar.. korang nak tahu tak, ada sorang kakak ni ingatkan gambar Fouziah tu ialah Man Kidal.. Serius kak ni memang kejam!haha..



Mesti sedih hati Fouziah bila dapat tahu.., dah la kena kutuk..Ni orang samakan dia dengan Man Kidal pulak.. Ni semua kamera 'trick' la.. hehe.. Macam sama ke? Miss A/UtaraNews.com





From: SaSa General FEED

0 comments:

Post a Comment