SaSa Network

Together we amplify our voices. Sabah & Sarawak Superblog or simply, SASA. A syndicated network of blogs from Sabah and Sarawak, Malaysia. Because there are millions of blogs out there. We need SASA in order to be heard, and to be seen.
Sertai SASA untuk menjangkau lebih ramai pembaca blog anda.

SASA Welcomes YOU...

All Sabah and Sarawak bloggers regardless of your blogging preference, orientation and ideologies are the most welcome to join the ever expanding SASA Network. You see, SASA means SAbah & SArawak. Us, exactly.


Pasangan Remaja Melayu Makin Berani Bogel Dalam Facebook

Gambar pasangan remaja bercinta itu kini tersebar di laman Facebook sehingga mendapat kecaman dan teguran daripada warga internet yang prihatin daripada melihat kedua-dua remaja ini terjebak lebih jauh dalam alam cinta mereka.

Seperti kebiasaan, lelaki di dalam gambar berkenaan memarahi seorang yang memberi komen ke atas gambar ini dengan menyifatkan mereka sebagai menjaga hal ehwal orang lain sedangkan kebaikan sendiri tidak seberapa.

Komen mereka berbunyi seperti tidak takutkan Allah langsung dan menurut si lelaki, jika tertangkap pun hanya perlu membayar denda dan kemudian selesai kes.




Begitu mudah remaja kita sekarang ini atas nama cinta nak dedah dan pamerkan gambar berdua konon-konon cinta mereka paling hebat dan paling indah dalam pada masa sama tidak menyedari orang menyampah melihat perangai mereka berdua.

Kalau mereka rasa tertangkap dek pihak berkuasa tidak cukup mampu mengubah mereka, anda tolong sebarkan biar ahli keluarga dan saudara mara mereka pula terlihar gambar ini seterusnya menegur serta menyedarkan mereka. – mynewshub.my









From: SaSa General FEED

0 comments:

Post a Comment



 

kota kinabalu map

view of mount kinabalu

mount kinabalu

kota kinabalu sabah

kuching map

kuching city, sarawak

harbour view kuching

sunset at kuching