SaSa Network

Together we amplify our voices. Sabah & Sarawak Superblog or simply, SASA. A syndicated network of blogs from Sabah and Sarawak, Malaysia. Because there are millions of blogs out there. We need SASA in order to be heard, and to be seen.
Sertai SASA untuk menjangkau lebih ramai pembaca blog anda.

SASA Welcomes YOU...

All Sabah and Sarawak bloggers regardless of your blogging preference, orientation and ideologies are the most welcome to join the ever expanding SASA Network. You see, SASA means SAbah & SArawak. Us, exactly.


Tanpa Disedari Yana Samsudin Tayang Sesuatu

yana1

Tanpa disedari Yana Samsudin tertayang sesuatu yang tidak sepatutnya dalam babak Adnan Sempit 3. Mungkin betul dan mungkin juga edit, terpulangla kepada anda untuk menentukannya.

Sipnosis Ringkas Adnan Sempit 3:

Adnan Sempit 3 mengisahkan kehidupan Adnan (Shaheizy Sam) yang telah berkhawin dengan Nadia (Intan Ladyana) dan Wawa (Yana Samsudin) yang telah berkhawin dengan Bobby (Along Champ).

Kalau tengok cerita Adnan Sempit yang sebelum ini, hidup Adnan macam sesak sedikit, tapi dalam Adnan Sempit 3 ini dia sudah jadi kaya sebeb bapa mertuanya beri tanggungjawab untuk urusan syarikat. Kehidupan 4 sahabat ini menjadi lebih

bahagiah selepas Wawa dan Nadia disahkan hamil.

yana2





From: SaSa General FEED

0 comments:

Post a Comment



 

kota kinabalu map

view of mount kinabalu

mount kinabalu

kota kinabalu sabah

kuching map

kuching city, sarawak

harbour view kuching

sunset at kuching