SaSa Network

Together we amplify our voices. Sabah & Sarawak Superblog or simply, SASA. A syndicated network of blogs from Sabah and Sarawak, Malaysia. Because there are millions of blogs out there. We need SASA in order to be heard, and to be seen.
Sertai SASA untuk menjangkau lebih ramai pembaca blog anda.

SASA Welcomes YOU...

All Sabah and Sarawak bloggers regardless of your blogging preference, orientation and ideologies are the most welcome to join the ever expanding SASA Network. You see, SASA means SAbah & SArawak. Us, exactly.


#MH370: APA RAHSIA YANG NAK SOROK PIHAK RISIKAN AS?


-LAZIMNYA PIHAK RISIKAN AS TEGAS DALAM MENYIASAT SESUATU KES SEHINGGAKAN TERDAPAT SASPEK YANG TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN SESUATU KES JUGA AKAN DITAHAN BERBULAN-BULAN NAMUN LAIN PULA CARA MEREKA MENANGANI KES KEHILANGAN PESAWAT MH370! SIAPA SEBENARNYA DUA PENYAMAR MENAIKI MH370 TU? APAKAH MEREKA JUGA PERISIK?-




Biarpun pesawat MH370 belum di temui, seorang pakar perisikan dari Amerika Syarikat (AS) telah dilaporkan sebagai berkata penggunaan pasport curi itu menepati corak rangkaian penyeludupan manusia dan kemungkinan besar tidak berkait dengan kehilangan kapal MH370.



Menurut laporan CNN, penggunaan pasport curi oleh dua lelaki misteri yang menaiki penerbangan MH370 Sabtu lalu lebih berarah kepada aktiviti pemerdagangan orang dan bukannya pengganas.



Hebat betul perisik AS ni ye? Belum disoaljawab lagi saspek-saspek tersebut, beliau sudah membuat penilaian dengan dalil kedua individu misteri berkenaan dikatakan telah merancang untuk meneruskan penerbangan ke Eropah selepas mendarat di Beijing.



Selalu, pihak risikan AS tidak akan melepas pandang segala kemungkinan dalam sesuatu kes namun cara atau pattern mereka menyiasat kes ini nyata begitu "cincai" sekali seolah-olah sengaja hendak "melepaskan saspek-saspek utama" berkaitan kehilangan pesawat tersebut.



Apakah encik perisik AS telah lupa, sekiranya (InsyaAllah) penumpang-penumpang di temui selamat nanti, sesiapa saja saspek, lebih-lebih lagi individu-individu yang mengunakan passport palsu itu akan ditahan, di bicara dan dipenjara di Malaysia di atas kesalahan mereka.



Ataupun adakah kedua individu tersebut akan "hilang" nanti sepertimana watak-watak perisik yang kita lihat dalam filem-filem AS? Apa rahsia yang sebenarya disebalik kehilangan MH370 ini?



-UnReportedNews™®







From: SaSa General FEED

0 comments:

Post a Comment



 

kota kinabalu map

view of mount kinabalu

mount kinabalu

kota kinabalu sabah

kuching map

kuching city, sarawak

harbour view kuching

sunset at kuching