SaSa Network

Together we amplify our voices. Sabah & Sarawak Superblog or simply, SASA. A syndicated network of blogs from Sabah and Sarawak, Malaysia. Because there are millions of blogs out there. We need SASA in order to be heard, and to be seen.
Sertai SASA untuk menjangkau lebih ramai pembaca blog anda.

SASA Welcomes YOU...

All Sabah and Sarawak bloggers regardless of your blogging preference, orientation and ideologies are the most welcome to join the ever expanding SASA Network. You see, SASA means SAbah & SArawak. Us, exactly.


TERKINI: LAGI INSIDEN BOT KARAM DI SARAWAK


-INSIDEN BOT KARAM YANG KEDUA DILAPORKAN BERLAKU DALAM SEMINGGU & SETAKAT INI, 17 ORANG PENUMPANG TELAH BERJAYA DISELAMATKAN SEMENTARA SEORANG LAGI DIKHUATIRI HILANG-




Seramai 17 penumpang selamat manakala seorang dikhuatiri hilang dalam kejadian terbaru bot penumpang karam di Sungai Sian, Bintangor, Sarikei pagi tadi.



Dalam kejadian kira-kira 6.50 pagi, penumpang-penumpang yang malang tersebut diselamatkan oleh anak-anak kapal sebuah tongkang yang kebetulan lalu di situ.



Mangsa yang hilang adalah seorang lelaki berusia 20-an hingga 30-an.



Tirai tahun 2014 di buka dengan insiden bot karam yang membawa 27 orang terbalik di muara Batang Lassa di Daro seminggu yang lepas pada tanggal 18hb Januari yang mengorbankan 10 nyawa sementara seorang lagi masih hilang.



Rombongan tersebut baharu balik dari menghadiri majlis perkahwinan di Kampung Saai dan menuju ke rumah masing-masing di Kampung Tekajong.



-UnReportedNews™®







From: SaSa General FEED

0 comments:

Post a Comment



 

kota kinabalu map

view of mount kinabalu

mount kinabalu

kota kinabalu sabah

kuching map

kuching city, sarawak

harbour view kuching

sunset at kuching