SaSa Network

Together we amplify our voices. Sabah & Sarawak Superblog or simply, SASA. A syndicated network of blogs from Sabah and Sarawak, Malaysia. Because there are millions of blogs out there. We need SASA in order to be heard, and to be seen.
Sertai SASA untuk menjangkau lebih ramai pembaca blog anda.

SASA Welcomes YOU...

All Sabah and Sarawak bloggers regardless of your blogging preference, orientation and ideologies are the most welcome to join the ever expanding SASA Network. You see, SASA means SAbah & SArawak. Us, exactly.


Heboh..!! Gambar Seorang Nelayan Sedang Berusaha Keluar Dari Perut Ikan Yu




Sebuah imej membuat beberapa orang heboh dalam gambar ini terlihat seorang nelayan berusaha keluar dari perut ikan yu dengan menusuk perut ikan jerung dengan benda tajam.



Gambar nelayan yang dimakan ikan yu dan berusaha menyelamatkan diri dari perut ikah jerung dengan menusukan benda tajam ke perut ikan yu dan berjaya mengeluarkan tangannya dari dalam perut yu ini membuat heboh orang yang melihatnya.



Jika kamu melihat sekilas gambar ini maka kamu mengira jika orang yang berusaha keluar dari perut yu ini benar benar telah dimakan jerung, padahal ini adalah sebuah aksi lucu yang dilakukan nelayan Australia.



Ia sengaja masuk kedalam perut yu dan berusaha keluarr dari perut yu namun ia tidak dimakan ikan yu, yu tersebut sudah mati sebelum nelayan ini masuk kedalam perut ikan yu ini. Setelah berpose, nelayan itu meminta seorang kawannya mengambil gambar peristiwa yang tampak sangat dramatik tersebut. "Kawan yang satu ini berjenaka dengan merangkak masuk ke jerung dengan pisau, mengeluarkan tangannya yang memegang pisau melalui insang, dan berpura-pura menusuk di daerah antara kedua matanya," kata Burns salah satu penyiar radio yang melihat gambar ini.




From: SaSa General FEED

0 comments:

Post a Comment



 

kota kinabalu map

view of mount kinabalu

mount kinabalu

kota kinabalu sabah

kuching map

kuching city, sarawak

harbour view kuching

sunset at kuching