SaSa Network

Together we amplify our voices. Sabah & Sarawak Superblog or simply, SASA. A syndicated network of blogs from Sabah and Sarawak, Malaysia. Because there are millions of blogs out there. We need SASA in order to be heard, and to be seen.
Sertai SASA untuk menjangkau lebih ramai pembaca blog anda.

SASA Welcomes YOU...

All Sabah and Sarawak bloggers regardless of your blogging preference, orientation and ideologies are the most welcome to join the ever expanding SASA Network. You see, SASA means SAbah & SArawak. Us, exactly.


Pemanah negara, Fatin Nur Fatehah Mat Salleh (dua dari kiri) menyifatkan kejayaa...

Pemanah negara, Fatin Nur Fatehah Mat Salleh (dua dari kiri) menyifatkan kejayaan meraih tiga pingat emas pada Sukan SEA 2015 di sini, merupakan hadiah hari jadi paling bermakna untuk dirinya.
Atlet kelahiran Kota Kinabalu, Sabah itu yang menyambut ...


Hadiah hari jadi paling bermakna
www.agendadaily.com
Pemanah negara, Fatin Nur Fatehah Mat Salleh (dua dari kiri) menyifatkan kejayaan meraih tiga pingat emas pada Sukan SEA 2015 di sini, merupakan hadiah hari jadi paling bermakna untuk dirinya.Atlet kelahiran Kota Kinabalu, Sabah itu yang menyambut hari lahir ke-24 pada 4 Jun lepas, mempamerkan panahan cemerlang untuk meraih tiga emas dalam acara compound individu, berpasukan wanita serta berpasukan campuran bersama pemanah lelaki negara, Mohd Juwaidi Mazuki pada hari terakhir acara memanah di Pusat Kriket Kallang hari Ahad."Sebelum datang ke sini, saya hanya meletakkan sasaran satu pingat dalam acara berpasukan, namun tidak menyangka dapat meraih tiga emas. Kemenangan ini saya dedikasikan kepada ibu bapa, jurulatih (Mon Reddy Sut Txi) dan rakan sepasukan yang banyak membantu saya selama ini," katanya.Beliau ditemui pemberita selepas majlis penyampaian pingat yang disempurnakan Ketua Kontinjen negara, Datuk Seri Mohamad Norza Zakaria.Ditanya resepi kejayaannya, bekas penuntut Un

From: SaSa General FEED

0 comments:

Post a Comment



 

kota kinabalu map

view of mount kinabalu

mount kinabalu

kota kinabalu sabah

kuching map

kuching city, sarawak

harbour view kuching

sunset at kuching